Kõveri matkarada

Kõveri küla, Saarde vald

Kõveri puhkekeskuse juurest saab alguse tähistatud ja infosiltidega varustatud matkarada kuhu jäävad endisaegsed lubjapõletamise kohad ja
Timmkanali algus.
Rada kulgeb mööda Ura jõe kauneid kaldaid, mida palistavad sõnajalad ning haruldased lammimetsad, ning möödub endise Kõveri suurtalu majakohast, mida tähistavad keldri varemed ja põlispuud. Raja pikkus on ca 5 km ja läbimine võtab aega 2 tundi.
Pärapõrgu puhkekohta jõudes on üle poole matkarajast läbitud. Puhkekohas on matkalistel võimalus teha lõket ja einestada.

Ajad ja hinnad

• Ühistransport
      • Buss

Ligipääsujuhend

Pärnu poolt tulles keera Valga-Uulu maantee 23. kilomeetril (6 km peale Surju asulat) Kõveri tee bussipeatusest paremale ning sõida 4,5 km mööda kruusaga kaetud metsavaheteed Kõveri küla suunas. Kilingi-Nõmme poolt lähenedes sõida Tõitojalt ja Ristikülast läbi, jälgi silte ning pööra vasakule metsa vahele. Matkaraja algust tähistava infostendi ning autoparkla juurest 500 m eemal paistavadki puhkekeskuse hooned ja keskuse külalistele mõeldud autoparkla.